1. A VERSENY BEMUTATÁSA
A Visa Boltok Boltja verseny 2022-ben indult a kiskereskedelmi üzletek megmérettetésére Magyarországon.
A verseny célja a helyi vállalkozások eredményeinek elismerése, és a vásárlók figyelmének felhívása a kiemelkedő vásárlási élményt és magas szolgáltatási színvonalat nyújtó boltokra.
Szeretnénk bemutatni a kis- és középvállalkozások számára motivációként is szolgáló legjobb gyakorlatokat. Hiszünk azokban a kis- és középvállalkozásokban, ahol a bolt nem csak egy eladásra szolgáló helyiség, hanem egy olyan tér, ahol igazán jó elidőzni, nézelődni és vásárolni, a vállalkozás, a tulajdonos és az eladók közösen teszik a vásárlást élménnyé, hozzájárulnak a helyi közösségük sokszínűségéhez.
A Csehországban és Szlovákiában is működő versenyt az Instore Consulting EU cseh kiskereskedelmi portál indította el, és a Visa névadó szponzorként állt a kezdeményezés mellé.
A versenyben havonta új forduló indul, a havi nyertesek közül pedig minden évben egy független, számos szakma képviselőiből összeállított zsűri választja meg a Visa Boltok Boltja fődíjasát.
2. PARTNEREK
A verseny kiemelt, névadó partnere a Visa.
3. AZ EGYES HÓNAPOK IDŐKÖZI EREDMÉNYEI ITT TALÁLHATÓAK
4. INGYENES JELÖLÉS
Ön is jelölheti bármely kiemelkedőnek ítélt kiskereskedelmi üzletet az alábbi e-mail címen: nevezes@boltokboltja.hu
5. AZ ÉRTÉKELÉS SZEMPONTJAI
A zsűri az alábbi 8 szempont szerint értékeli az üzletek által nyújtott vásárlói élményt:
- A bolt külseje: első, általános benyomások; rendezettség és érdekesség
- A bolt koncepciója/kialakítása: mennyire meggyőző, konzisztens
- Navigáció/tájékozódás a boltban, a bolton belüli részlegeken, illetve polcokon
- Áruk/szolgáltatások megjelenítése: kihelyezése, bemutatása
- POP kommunikáció: beleértve az aktuális események kommunikációját is
- Digitális kijelzők használata: LCD kijelzők, ill. további műszaki megoldások + azok tartalma
- Készpénzmentes fizetés: a modern fizetési módok támogatása
- Személyzet: megfelelő létszám, hajlandóság, aktivitás és szakértelem